Zašto je važno da imate online prodavnica i što bi trebalo da sadrži svaka web prodavnica?

Dobra online prodavnica može biti impresivan alat prodaje kao sredstvo za prevazilaženje mnogih većih igrača na tržištu.

 

Uz pomoć onlajn prodavnice danas mala i srednja preduzeća u svetu smanjuju jaz između njih i mnogo većih i jačih konkurenata. Kvalitetna i promišljeno dizajnirana prodavnica omogućava kompanijama da steknu veću reputaciju u očima posetilaca. U stvari, to je kao da potencijalni kupac ušao u pravu prodavnicu.

 

Prva stvar pre nego što uđe je izlog. U tom kontekstu, izlog možete uporediti sa naslovnom stranom internet prodavnice. Ovo je prvi kontakt sa našim potencijalnim kupcima i može imati isti efekat kao izlog. Tako da mogu „prolaznike“ privuči da uđu i pogledaju proizvode u našoj prodavnici. Naravno, to takođe može imati suprotan efekat da potpuno odvratimo potencijalnog kupca, jer je stekao loše mišljenje o našoj prodavnici.

 

Zato je važno da su na Početnoj strani web prodavnice izloženi stavke koje želimo da  svaki posetilac web prodavnice vidi. To može biti takozvani „najprodavaniji“ proizvodi ili proizvodi na akciji ili nešto drugo. Online prodavnica mora biti transparentana i jednostavana, sa minimum kupovnih koraka, vizuelno privlačana.

 

Tako zanimljive i kvalitetne online prodavnice mogu malim preduzeća doneti veliki ugled, preglednost i smisao za kvalitet u očima kupaca. Često posetilac kada vidi zaista dobru online prodavnicu ima osećaj da iza nje stoji mnogo veća i renomiranija firma sa mnogo dužom tradicijom nego što je u stvarnosti.