Savet kada šaljete prodajne mejlove i biltene

Iako smo kompanija koja je specijalizovana za optimizaciju sajtova, svesni smo da je to samo jedan deo marketinške strategije svakog preduzeća. Većina preduzeća su veoma aktivni u povezivanju sa klijentima sa tradicionalnim oglašavanjem, društvenih medija i e-mailova / biltena. Ako ste aktivni u slanju e-mailova i biltene evo nekoliko stvari koje trebate imati na umu. Naslov je najbitniji deo mejla i on će pomoći da se ljudi zainteresuju da pročitaju vašu poruku. Poruka treba da bude važna i relevantno za publiku. Na kraju, morate da proverite da li su u skladu sa aktom CAN_SPAM.

 

Kada pišete e-mail poruke imajte na umu da ljudi kojima ih šaljete možda dobijaju na stotine svaki dan.

Pošaljite e-mailove koji će se pročitati

Vaša poruka treba da se izdvaja u zaglavlju e-pošte. Bez obzira što su vaši mailovi prošli auto-spam filter, ne znači da primalac neće filtrirati. Napišite svoj naslov, tako da kaže primaocu zašto je to relevantno, i da bude koncizan. Takođe predlažemo da izbegavate korišćenje reči koje čine da e-mail izgleda kao da je prevara.

 

Dalje, ne šaljite mejlove samo radi slanja e-mail. Ako nije korisno onda je to samo gubljenje vremena ljudi i to će negativno uticati na vašu reputaciju. Ne počinjite marketing kao spameri. Pošaljite nešto što je korisno, a onda se nadamo da će vas nazvati za dalju pomoć za neki njihov problem.

 

Na kraju, proverite da li se pridržavaju zahtevima CAN-SPAM zakona. CAN-SPAM zakon je osnovana od strane kongresa 2003. godine da se smanji broj spam poruka poslatih od potrošača. Glavni zahtevi su da nema lažnih naslova, da postoji fizička adresa za vašu kompaniju u sadržaju i da pružite čitaocima opciju da mogu da se odjave. Neuspeh u skladu sa ovim aktom može dovesti do krivičnih i građanskih postupaka protiv vas.