Izrada sajta za turističke agencije

Većina ljudi će provesti sate istrašujući turističke ponude pre nego što konačno rezervišu putovanje. Dizajn sajta za turističke agencije je jako bitan.

Evo nekoliko ključnih elemenata za dizajn veb sajta:

Slike, slike, slike.

Tekst dolazi kao opis putovanja. Slike čine razliku izmedju sajtova jer slika bolje opisuje ponudu. Sjajno mesto za putovanja ima jednostavne fotogalerije sa velikim, lepim slikama.

Izrada kvalitetnih slika za galeriju na sajtu i održavanje ovih galerija ne mora biti veliki posao.

Navigacija

Ljudi koji žele putovati će početi pretraživati sajt različitim idejama. Neke mogu pretraživati određeni tip putovanja (reka, krstarenja, letovanje, itd.), Dok druge mogu pogledati određene datume (tj. Februar).Ipak, drugi razmatraju odlazak na određenu destinaciju, ali svi ovi posetioci su orijentisani ka cilju a to je da pronadju aranžman koji ih zanima. Nije lako pronaći informacije. Zato veb dizajn sajt za turističke agencije mora ponuditi nekoliko načina za navigaciju po datumu, lokaciji, aktivnosti, troškovima itd.

Sajtovi koje mi radimo pružaju posetiocima puno navigacionih opcija. Posetioci mogu istražiti sajt na više načina. Bilo da je po destinaciji ili po datumu, osoba može brzo pronaći relevantne informacije i doneti odluku o putovanju. Stranica poziva i pruža osećaj avanture kao da je putovanje već počelo.

 

Dizajn sajta

Postoje puno izuzetnih lokacija za putovanja, tako da je dobar dizajn sajta velika šansa da dodjete do većeg broja poseta na sajtu. Dizajn treba da bude jednostavan za posetioce, izgleda fantastičan i da se lako ažurira i održava. Osim toga, ukupni dizajn treba da odgovara temi i tonu iskustva putovanja.

Da li će biti romantičan, avanturistički ili porodični? Posetilac će odmah početi formirati mišljenje o lokaciji zasnovanog uglavnom na dizajnu. Dizajn je prilika da se posetiocu prenese stvarno iskustvo odmora.

Praćenje i statistika

Posetioci sajtova za putovanja imaju velika očekivanja i ova vrsta potražnje znači stalno razvijanje turističkih lokacija. Zato budite spremni da se prilagodite, ali ne pravite promene bez dobrih informacija. Uverite se da su analitike podešene da biste pratili gde dobijate saobraćaj sajta. Procijenite koje vrste posetilaca pretvaraju u potencijalne. Istražite da li posetioci imaju problema sa procesom rezervacije. Dodajte više informacija na popularne stranice sajta i promovišite (ili razmislite o promeni) manje popularnih područja.

Ukratko, ljudi koji planiraju odmor, uzbuđeni su i raduju se putovanju. Vreme provedeno istraživanjem i rezervisanjem putovanja trebalo bi da bude laka odluka, a ne avantura.

Izrada sajta za turističke agencije

Zatražite ponudu za izradu sajta za turističke agencije

Vaše ime (obavezno)

Vaša e-pošta (obavezno)

Vaša broj telefona (obavezno)

Postojeći sajt

Vaša poruka

Unesite kod za proveru:

captcha