4 prednosti SEO marketinga za male firme

Mnoge male firme, posebno one sa ograničenim budžetom, tretiraju SEO marketing kao dodatni trošak i poslednji korak u reklamiranju svoje firme. To je mesto gde fokusiraju svoju energiju nakon što završite sa svojim štampanim oglašavanjem, direktnom poštom ili reklamnim kampanjama. Više od polovine vlasnika malih preduzeća čak i ne ažuriraju redovno sajt.
Ovi vlasnici malih preduzeća ne shvataju šta oni gube sa tim. Kada je reč o pretrazi proizvoda, 61% potrošača pronađu proizvode na webu pre nego što kupe. SEO vam daje pristup klijentima koji već aktivno traže proizvod / uslugu.

Pa zašto onda mali biznisi  ne ulaže više u SEO? Postoji nekoliko razloga.

  • Nedostatak razumevanja – fraza „Search Engine Optimization“ može biti tajanstveni termin. Učenje stvari o plasmanu ključnih reči, page ranku i sadržaju marketinga može biti zbunjujuće.
  • Nedostatak vremenaVođenje sajta i stranica na društvenim medijima i optimizovanje za pretraživače je dugotrajan proces. Upravljanje SEO marketingom zahteva ostati stalno u toku sa promenama u algoritmima pretraživača. Mala preduzeća bez svojih marketinških odeljenja jednostavno nemaju vremena da upravljaju svojom SEO kampanjom.
  • Nedostatak rezultata – Mnoga preduzeća će možda pokušati da započnu sopstvenu SEO kampanju, a zatim odustati kada shvate da im kampanja nije donela trenutne rezultate. Važno je da se shvati da je SEO dugoročna strategija. Pored toga, ljudi koji upravljaju svojim SEO marketingom obično nemaju potrebno iskustvo da se stvori efikasna kampanja.

Sa pravim stručnjacima, sva tri navedena problema postaju nebitni. Kompanije koje imaju uspešnu SEO kampanju, obično vode marketing firma koja je specijalizovana za SEO, možete videti sledeće prednosti.

 

  1. Brži Povraćaj uloženih sredstava
    Tradicionalni marketinga košta više od 61% nego SEO. To je zato što tradicionalna marketing nije ciljani kako search engine marketing. Sa tradicionalnog marketingom, ne postoji garancija da će vaša pošta biti otvarena, ili da ljudi neće preskočiti vašu reklamu. Rezultati su obično suprotni. 44% ljudi nikada ne otvoraju direktnu poštu, dok je 86% ljudi preskoče televizijsku reklamu.
  2. Kreiranje lojalnosti kupca
    Još jedna prednost SEO marketinga je mogućnost da se stvori lojalnost kupaca. Ljudi ne vole da ih prekidaju. Oni ne vole televizijske reklame koje prekidaju programe koji gledaju i njima se ne sviđa što poštansko sanduče puno neželjene pošte.
    Search engine marketing je drugačiji. Kada ljudi traže proizvod ili odgovor na pitanje, a pronađu vaš sajt, vaša kompanija postane kompanija koja im je dala ono što su tražili. Dobar prvi utisak je ključ za lojalnost kupaca. Odani kupci su dobri kupci ne samo zato što će potrošiti više na svoje poslovanje, ali i zbog toga što će preporučiti vaš posao drugima.
  3. Pruža prošireni domet do kupaca, uključujući i globalne klijente
    Sva mala preduzeća imaju jedan zajednički cilj; da prošire svoj domet na nove kupce. Internet je globalno tržište i postoje 3 milijarde ljudi na mreži. Sa SEO, možete prilagoditi svoju kampanju da ciljaju korisnike u različitim zemljama. To stvara gotovo beskrajanu rezervu potencijalnih kupaca.
  4. Kompanije koje nemaju SEO kampanju ostaju iza konkurencije
    Ako nemate SEO kampanju, onda svaki put kad neko traži posao kao tvoj, a na internetu, oni pronalaze sajt jednog od vaših konkurenata. Sa SEO-m i mala preduzeća se mogu takmičiti sa velikim kompanijama.

SEO ostaje najbolji marketinški kanal za mala preduzeća, ali to radi samo ako se pravilno i dosledno koristi. Ako koristite pravu kompaniju da upravlja vašom SEO kampanjom, možete videti mnoge prednosti. Najveća korist od svega će biti nova baza motivisanih kupaca, koji će se vraćati vama.